Beleid wedstrijdmaterialen

Aan het eind van ieder seizoen, uiterlijk 30 april moeten de leiders de wedstrijdmaterialen van de teams controleren.

1.   Kleding:

Tijdens het seizoen kunnen  shirts, broeken, sokken , trainingspakken, tassen en inloopshirts kapot gaan of kwijt raken.
De leiders maken  in overleg met Hans van Snippenberg vervolgens zelf een afspraak met de elftalsponsor over de kosten van de vervanging.
Wanneer de sponsor de kosten betaalt, dan  stuurt de club een rekening.
Indien het team de kosten moet betalen, dan moet dit gelijktijdig gebeuren met het inleveren van het bestelformulier.
Voor wensen en bestellingen van kleding  voor teams en kaderleden, zoals trainers en leiders is  Hans van Snippenberg het aanspreekpunt.
Voor het bestellen van kleding voor individuele leden moet gebruik worden gemaakt van het standaard bestelformulier (download via de site, en verkrijgbaar in de kantine). De leden van de supportersvereniging zorgen er voor dat de bestellingen binnen een week klaar worden gelegd in de kantine.

2.   Ballen:

Door de club worden voor ieder team ballen ter beschikking gesteld. We maken daarbij verschil tussen wedstrijdballen en trainingsballen. Aan het eind van ieder seizoen moeten de trainers en leiders per team hun  wensen voor wat betreft de wedstrijdballen  kenbaar maken bij Aart den Braven voor de senioren of bij Steef Stijsiger voor de jeugd. De containers met de trainingsballen worden door Aart en Steef gecontroleerd. Indien nodig worden de containers per team aangevuld met nieuwe ballen.

3.   EHBO:

Alle teams krijgen van de club diverse materialen ter beschikking, zoals een EHBO koffer, waterzak en waterflessen.
Aan het eind van ieder seizoen moet alles weer worden ingeleverd bij Margreet Klijn. Wanneer er materialen ontbreken voeg je er een briefje bij.  Margreet controleert vervolgens alle tassen en bestelt de benodigde materialen.

Het bestuur.

Opgemaakt mei 2014.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!