Commissieleden

 

De kantinecommissie (KC).
De kantinecommissie is  in het leven worden  geroepen na de bestuursvergadering van september. Regelmatig zijn in de bestuursvergadering de problemen van de kantinebezetting besproken. Het bestuur is van mening dat door een kantinecommissie in te stellen,  het meer kans van slagen heeft om bijvoorbeeld nieuwe vrijwillgers te vinden. Daarnaast heeft de kantinecommissie de mogelijkheid om beleid te maken, nieuwe ideeën uit te proberen met als doel te vereniging te versterken.

Samenstelling:
a. Voorzitter, bestuurslid algemene zaken, lid dagelijks bestuur met o.a. “portefeuille kantinezaken”
    Nick Verkerk algemeen@hssc61.nl
b. Kantinebeheerder, benoemd door bestuur
    Corrie Kooyman corrie.atie@gmail.com
c. Commissielid Beheer apparatuur, benoemd door KC
    Pieter van Hemert p.van.hemert@kpnplanet.nl
d. Commissielid Beheer bar, benoemd door KC
    Nicoline ’t Lam Nicolien.tlam@gmail.com
e. Commissielid Beheer keuken, benoemd door KC
    Krijna Stijsiger aart@stijsiger.nl
f. Commissielid algemeen, benoemd door KC
   Ivan den Hertog ivandenhertog@hotmail.nl
g. Secretariaat & notulist, benoemd door KC
   Rosa Fransen rosa.fransen@gmail.com

Taakomschrijving “voorzitter”.
a. Leidt de kantine vrijwilligersbijeenkomsten.
b. Legt verantwoording af aan het bestuur.
c. Coördineert diverse KC taken.
d. Aanspreekpunt kassa apparatuur.
e. Registreert vrijwilligers in Sportlink ledenadministratie.
   Wijzigingen van adres, telefoon, mobiel, e mail adressen moeten aan hem worden doorgegeven.
f. Zorgt voor handhaving landelijke en gemeentelijke wetgeving.

Taakomschrijving “kantinebeheerder”.
a. Legt verantwoording af aan de penningmeester Dagelijks Bestuur
b. Zorgt voor de inkoop ten behoeve van
                * kantine verkoop
                * keukenverkoop            
                * toiletbenodigdheden
c. Beheert de kasgelden
                * houd een kasboek bij
                * verantwoordelijk voor storten geld
                * registreren en uitbetalen vrijwilligersvergoeding
                * zorgt voor voldoende wisselgeld

 Taakomschrijving “beheer apparatuur”:
a. Zorgt dat de map "apparatuur” actueel is
b. Coördineert onderhoud apparatuur
c. Heeft contact indien er reparaties moeten worden gedaan
d. Voert klein onderhoud uit (laat uitvoeren)
e. Verantwoordelijk voor veiligheid apparatuur
f. Coördineert instructie brand & reanimatie

Taakomschrijving “beheer bar”.
a. Stelt een barinstructie op
b. Introduceert nieuwe vrijwillgers
c. Coördineert cursus “instructie verantwoord alcohol schenken”
d. Doet voorstellen ten aanzien van de te verkopen artikelen (assortiment)

Taakomschrijving “beheer keuken”.
a. Is het aanspreekpunt voor de schoonmaakploeg.
    De schoonmaakploeg bestaat uit José, Petra & Rita
    Organiseer & coördineert “de grote schoonmaak”.
b. Stelt een werkinstructie keuken op voor de vrijwillgers.
c. Doet voorstellen ten aanzien van de te verkopen artikelen (assortiment)

Taakomschrijving “algemeen”.
a.  Beheert de mappen die betrekking hebben  op  “kantinezaken”
b.. Organiseert  de verschillende spaarsystemen zoals  “De profkantine”.

Taakomschrijving “secretariaat & notulist”.
a. Verzorgt de uitnodigingen voor de kantinevrijwilligers bijeenkomsten & KC
b. Notuleert en zorgt voor verspreiding van  de bedoelde bijeenkomsten
c. Verzend een kopie naar de secretaris van het HB.

De volgende taken worden gedaan door kantine vrijwillgers.  Zij maken geen onderdeel uit van de kantinecommissie.
Taakomschrijving “roosters” (geen lid KC)
Els Bogaard  els-bogaard@hetnet.nl
a. Maakt zaterdagroosters voor kantine en keuken
b. Maakt week roosters voor bar
c. Zorgt voor verspreiding van roosters

Taakomschrijving “kantinekleding”.  (geen lid KC)
Sandra ten Caat sandratencaat@gmail.com  en Hennie Kool henniekool@hotmail.com
zijn verantwoordelijk voor de kantinekleding. Zij registreren de uitgifte van de polo's aan de kantinevrijwilligers. Nieuwe kantinevrijwilligers moeten zich dan ook bij hun melden voor een nieuwe outfit. Zij onderhouden contact met de sponsor TSL Leo Verkerk. In september 2016 is er aan alle betrokkenen een polo verstrekt.

Taakomschrijving “sleutelbeheer" (geen lid KC)
Indien het noodzakelijk is dat een kantinevrijwilliger sleutels nodig heeft voor opening of het afsluiten van het kantine dan moet hij of zij contact opnemen met Kees Kooijman, van Zuilenstraat 2 4126 RP te Hei- en Boeicop. Mobiel bereikbaar 06 52 08 34 78.  Hij is sleutelbeheerder van onze club en registreert dan ook wie er sleutels hebben ontvangen. Wanneer je geen gebruik meer maakt van de sleutels moet je deze dan ook weer bij hem inleveren.

Vastgesteld 10 oktober 2016

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!